GAFFA Danmark

GAFFA

Med en hovedvægt af læsere i målgruppen 18-39 og en lille overvægt af mænd, så er GAFFAs læsere/brugere stærkt interesserede i musik, billed og lyd, teknologi, mode, og stort set alle former for kultur. Målgruppen tæller også de uddannelsessøgende og førstegangskøbere af en lang række produkter som bil, bolig, forsikring og meget andet.

Gender distribution

Women
46%
Men
54%

Læsernes interesser

Ny teknologi
90%
At læse om rejser
88%
Kultur, Bøger, Film og Musik
95%
Dyrker sport
66%
Tøjmode
85%
Sport i Tv
42%
Pop- og rockmusik
90%
Sundhed
55%
Politik
60%
Hi-Fi
89%
Kører dagligt i bil
28%
Kører dagligt på cykel
47%

Streaming (film, serier og TV)

Har betalt streaming abonnement
85%
Overvejer streaming abonnement
70%
Streamer dagligt
35%
Streamer ugentligt
88%
Streamer aldrig
1%